ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





برای تا ابد ...

 

 

برای تا ابد ماندن باید رفت گاهی به قلب کسی

 

گاهی از قلب کسی . من نیز برای ماندن در کنار تو و خاطرات تو باید بروم

 

گاهی برای بیان دوست داشتنت باید از آنچه دوست داری بگذری

 

من از تو خواهم گذشت تا بدانی تو را بیشتر از خویش دوست دارم

 

میدانم برای جاودانه شدن باید رفت تا امروز و فردای تو غرق در آرامش شود

 

که من شادم با لحظات خوش و شاد تو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 23:29 | |